24 Aralık 2011 Cumartesi

DÜN ÇAHEM BAZAARDAYDIM

DÜN ÇAHEM YANİ ÇANKAYA HALK EĞİTİM MERKEZİNİN BAZAARI AÇILDI VE STANDIMI AÇTIM. İLGİLİ HABER İÇİN ÇAHEM İNTERNET SAYFASINI ZİYARET EDİN LÜTFEN İŞTE LİNK  http://www.cahem.com/index.php?option=com_content&view=article&id=152%3Acahem-bazaar-acildi&catid=1%3Ason-haberler
BUNDAN SONRA HER AYIN 15 İNDEN SONRAKİ İLK CUMA GÜNÜ STANDIM ÇAHEMDE AÇIK OLACAKTIR. AMİGURUMİ ÖRGÜ OYUNCAK VE DAHA BİR ÇOK ÜRÜNLE BAZAARA RENK KATMAYA DEVAM EDECEĞİM. DÜN BENİM İÇİN GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BİR GÜNDÜ. EVE DÖNÜŞTE ÜRÜNLERİMİN YARISINDAN FAZLASININ SATILMASI VE ÜSTE SİPARİŞLERİN GELMİŞ OLMASI GERÇEKTEN MUTLULUK VERİCİYDİ.
YENİ YIL HEDİYESİ OLARAK AMİGURUMİ OYUNCAKLAR ÖN PLANDAYDI. İLGİ GÖSTEREN MÜŞTERİLERİMİZE TEŞEKKÜR EDERİM.
VEEE İŞTE BİR İKİ RESİM SİZLER İÇİN



2 yorum:

  1. İlmek ilmek ördüğümüz oyuncakların değer görmesi, beğenilmesi kadar hoş bir şey var mı? Allah iyi insanlarla karşılaştırsın, satışın bol ve kereketli olsun Emelcim.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım. gerçekten değer verilmesi insana mutluluk ve haz veriyor.

    YanıtlaSil